Nog 12 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Esther Buuren - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Esther Buuren - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes slapen!

Door: Esther van Buuren

Blijf op de hoogte en volg Esther

04 Februari 2013 | Nederland, Hoevelaken

Lieve allemaal,

Nog minder dan twee weekjes en dan vertrek ik voor 9 weken naar Costa Rica & Nicaragua! Eerst ga ik vier weken een Spaanse taalcursus volgen in Costa Rica, dan een week reizen en vervolgens vier weken vrijwilligerswerk doen in Nicaragua.

Ik heb er ontzettend veel zin in, maar begin het ook wel erg spannend te vinden nu. Gelukkig heb ik genoeg vriendinnen die me van handige (reis)tips voorzien. Ik neem standaard veel te veel mee op vakantie (vraag maar aan Peter) dus de tips over bagage en het efficiënt inpakken van een backpack heb ik goed in mn oren geknoopt. Zo adviseerde Sara om alles in kleine tasjes in te pakken. Dus een tasje met korte broekjes, een tasje met shirts enzovoort. En Amber heeft me al meerdere keren op het hart gedrukt dat ik absoluut mijn eigen kussensloop mee moet nemen;).

Ik ben nu nog bezig met het regelen van de laatste dingetjes en dan gaat het avontuur eindelijk beginnen! Hier kunnen jullie mij volgen en ik zal proberen om hier regelmatig een verslag van mijn avonturen daar op internet te zetten!

Liefs!!

• 04 Februari 2013 - 14:46

Dets En Wout Van De Kleut:

We wensen je heel veel plezier en een goede en voorspoedige reis naar Costa Rica en Nicaragua

persoonlijk komen we je nog wel even uitzwaaien want 13-02 a.s. hopen we weer thuis te zijn vanuit

Turkije, tot horens

• 17 Februari 2013 - 14:09

Nettie:

Hoi Esther, goede vlucht gehad ? hoop dat je in een leuk gezin komt en dat je een onvergetelijke tijd zal hebben.
    Probeer te genieten van deze 6 weekjes want dit doe je maar een keer.
    Sterkte met je spaanse les en ik blijf je volgen.

dikke knuffel van tante Nettie